Parteo’s Scirocco 2.0TSI, 378hp!

Parteo’s Scirocco 2.0TSI, 378hp!

Το Beryllium Gray Scirocco του μέλους “PARTEO” δεν είναι ξεχωριστο μόνο λόγω της απόχρωσής του… Αποτελεί και ένα από τα δυνατότερα 2λιτρα του SciroccoClub.gr! Ένα project από τα “λίγα”, καθώς οι μετατροπές και οι βελτιώσεις στις οποίες έχει υποβληθεί είναι, με μια λέξη, παραδειγματικές.

Βάσει δυναμομέτρησης, το συγκεκριμένο scirocco αποδίδει 378 HP και 430 Nm ροπής (wheel power)! Νούμερα που αν μη τι άλλο, εντυπωσιάζουν!

img03811

 

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, αναλυτικά, είναι :

Engine:

  • APR intercooler
  • custom intake ITG air filter ø80
  • Snow perfomance w/m injection stg2
  • modified turbo ΤΤrs(kkk)
  • downpipe NS racing ø80
  • cat back Mavroidakos ø76
  • Forge uprated aluminium boost pipework
  • Πλατο Sachs Perfomance
  • Eξάφτερο δίσκο
  • ECU reflash by ACE Motorsport

img03641s

Suspension:

  • Bilstein sprint Β8
  • Eibach sport springs

Electronics:

  • Blitz boost controler
  • AFR innovate
  • Boost meter
  • Oil tempreture meter

Wheels:

  • Tenzo R 8×18

Tyres:

  • Vredestein Ultra Sessanta 225/40/18

Brakes:

  • AP 6 pot
  • Δίσκοι 345mm

 img0265pd

O Θοδωρής (PARTEO), έχωντας μεγάλη εμπειρία στον χώρο της βελτίωσης, ανέφερε πως “το scirocco είναι ένα αυτοκίνητο που εχει μεγάλη προοπτική βελτιώσεων, τόσο στα μηχανικά του μέρη όσο και στην αισθητική του πλευρά. Αρκεί, φυσικά, να υπάρχει μεράκι και φαντασία… Ακόμη, έχει την δυνατότητα να ταξιδευει “άνετα”, μιας και η οδηγική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή.”

Τόνισε πως ακόμη και στο στάδιο των 378 ίππων και των αναρίθμητων βελτιώσεων και μερατροπών, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε φυσιολογικά πλαίσια.

img0405vb

Μας πληροφόρησε πως το συνολικό κόστος όλων των παραπάνω ανήλθε περί τα 6 με 7 χιλιάδες ευρώ περίπου. Ποσό σίγουρα μεγάλο αλλά και αναγκαίο για μια τέτοια βελτίωση.

Τέλος, αναφέρθηκε στο SciroccoClub.gr, επισημαίνοντας πως : “Με βοήθησε πολύ! Η φιλική ατμόσφαιρα στο forum είναι, σίγουρα, κάτι το αξιοσημείωτο. Ακόμη, τα μέλη δεν είναι φανατισμένα με το scirocco αυτό καθ’ αυτό, αλλά με την προσωπική τους ιδέα για την αυτοκίνηση και την βελτίωση γενικά. Αυτό βοηθάει στο να βλέπουμε τα πράγματα από την ρεαλιστική τους πλευρά. Μακάρι να βοηθήσω, και γω με τον τρόπο μου, το club όσο μπορό ώστε να γίνει ακόμη καλύτερο και ελκυστικότερο για τον sciroccoφιλο.”

 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την παρουσίαση του Θοδωρή στην Δημόσια Συζήτηση/Forum

 


Σχετικά Θέματα:


bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark