Έναν από τους πιο ενδιαφέροντες οδηγούς DIY (Do it Yourself) στο SciroccoClub.gr αποτελεί αυτός που αναλύει τη διαδικασία της πλήρους απενεργοποίησης του ESP (Electronic Stability Control) με τη...
Η Ross-Tech, με μία ανεπίσημη ανακοίνωση από τον ιστότοπό της, προετοιμάζει τους χρήστες του VCDS (VAG-COM Diagnostic System) για την mobile έκδοση.
Το VCDS αποτελεί ένα σύστημα (λογισμικό και...
Το μέλος phoinix_gr, φαίνεται να τρελάθηκε, και μας περιγράφει την διαδικασία μετατροπής του 1.4TSI Twincharger Scirocco, για απόδοση 300 ίππων (!!!) , βελτιώνοντας την εργοστασιακή...
Οι φήμες οργιάζουν το τελευταίο διάστημα περί νέου συστήματος ESP στη γκάμα του Scirocco αλλά και άλλων σπορ μοντέλων της VW. Σύμφωνα με πληροφορίες, που ακόμα ωστόσο δεν έχουν...
Με τον Twincharger πραγματοποιείται ο απόλυτος συνδυασμός της τεχνολογίας του μέλλοντος και της δυναμικής οδήγησης σε ένα κινητήρα 1.400cc. Με τον κινητήρα Twincharger η VW...
Σειριακό κιβώτιο Τεχνολογίας DSG Direct-Shift Gearbox
Με το νέο σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων τεχνολογίας DSG®,
τελευταία τεχνολογική καινοτομία της Volkswagen Audi, ο χρόνος που...
Η διαφορά του FSI από τα συμβατικά συστήματα ψεκασμού είναι ότι το
καύσιμο μείγμα ψεκάζεται υπό υψηλή πίεση και με ακρίβεια απευθείας στο
θάλαμο καύσης από έναν...
Γιατί ηλεκτρονικός θερμοστάτης ;
Για την βέλτιστη δυνατή αύξηση ιπποδυνάμεως και ροπής σε όλο το εύρος στροφών ενός κινητήρα σε συνδυασμό με τη διατήρηση πολύ χαμηλών...
Γενική άποψη του συστήματος κεραίας σε συνδυασμό με τη συσκευή ραδιοφώνου „RCD 210“
1) Κινητό τηλέφωνο
2) Καλώδιο κεραίας για τηλέφωνο (παριστάνεται μόνο συμβολικά χωρίς...
Ο κινητήρας 1,4l-90kW-TSI αντικαθιστά τον κινητήρα 1,6l-85kW-FSI. Συγκρινόμενος με αυτόν έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, σημαντικά μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και...