Το νούς σας παιδιά..

Γενική Συζήτηση γύρω από την αυτοκίνηση
  • Διαφημίσεις

Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό gigi » 22 Απρ 2017, 23:19

Καλησπέρα σας.
Ονομάζομαι Λουίτζι Τσένναμο και ίσως μερικοί από εσάς με γνωρίζετε από την 20ετή θητεία μου στα γήπεδα ώς τερματοφύλακας.
Παρόλο που δεν μου αρέσει καθόλου η αντιπαράθεση μέσω διαδικτύου,θα ήθελα να σας παραθέσω την τεραστια ταλαιπωρια μου (αναλυτικότατα), ώστε και εγώ να νιώσω λιγο καλύτερα προτατεύοντας μεσα απο την πικρη μου εμπειρια όσους ετοιμάζονται για αναβάθμιση του οχήματος τους.

Άλλωστε αυτή είναι η δύναμη των blog και των forums,το να μοιραζόμαστε όλες τις εμπειρίες μας,όχι μόνο τις θετικές.
Δυστήχως δεν έχω τις γνώσεις για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα ώστε να μπορώ να θεωρήσω υπεύθυνο τον "Χ" ή τον "Ψ" και να καταμερίσω ευθύνες, όμως η ταλαιπωρία που εφαγα ειναι δεδομενη και αδιαμφισβητητη.
Και αν το οικονομικο κομματι μπορει να αποτυπωθει σε αριθμους,την ψυχολογικη φθορα μου δυστηχως δεν μπορω να σας την αποτυπωσω...
Δυστηχώς πίστευα οτι δίνοντας σε έναν μηχανικό :άπλετο χρόνο,ελευθερία κινήσεων σε ανταλακτικά ως 100-150€ χωρίς να με ρωτάει,εμπιστοσύνη χωρίς να τηλεφωνώ κάθε μέρα,σεβασμό,και το κυριότερό να πληρώνω τα πάντα "μετρητά" ( χωρίς ...χαρτάκια και αποδείξεις..),
πίστευα λοιπον πως όλο αυτό θα εκτιμηθεί ώστε να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ένα γρήγορο και αξιόπιστο όχημα.

Αγόρασα τον ιούνιο του 2016 ένα μεταχειρισμένο Seat Altea Freetrack 2.0 tfsi 2008 με 112.000 χμ σε εργοστασιακη μορφη ώστε να το κάνω ιδιαίτερο.
Επιλέχθηκε λόγω χώρων,παροχών άνεσης για την οικογενεια, 4κίνησης και βελτιοσημότητας.
Μιλώντας με ανθρώπους του χώρου και μηχανικούς, αποφασίζω να αναθέσω το όλο εγχείρημα σε γνωστο συνεργειο της Αγιας Παρασκευής- μ****ς.
Στο πρώτο ραντεβού αφού του εξήγησα τι ακριβώς ζητάω από το όχημά μου, μου έδωσε μια λίστα από ανταλλακτικά τα οποία θα χρειαστούν, όπως και την ενναλακτική της k4,ονόματι loba.( bolt on)
Άν και είχα σκοπό να πάω σε k4( λόγω απογορευτικού κόστους καινούργιας loba) βρήκα σε αγγελία στο car gr μια loba lo4xx,η οποία άνηκε τυχαίως σε αυτοκίνητο το οποιο επιμελείται και αυτο ο ιδιος μηχανικος.Λέγοντας μου πως γνωρίζει την συγκεκριμένη τουρμπίνα και αφού την έλεγξα στην turbotechnology, προχώρησα στην αγορά της.
Επόμενο ζήτημα ήταν η θωράκιση του κινητήρα.Μιάς που ο δικός μου είχε 120.000 χμ, βρήκα, από φίλο φίλου,έναν bwa σφυρί,με μπιέλες-πιστόνια και βίδες με 30.000χμ και τον αγόρασα αναλαμβάνοντας προσωπικά το ρίσκο του να είναι το μοτέρ σωστό.Στο αυτοκίνητο ήδη ειχα τοποθετήσει φρένα,full 76 εξάτμιση,ανάρτηση kw3,s3 i/c καί εισαγωγή injen 76 με pipercross.
Επόμενη επιλογή ήταν ο προγραμματισμός οπου ο μηχανικός μου πρότεινε 3 ονόματα:R*******,Σ***** και Κ******Σ."Εμπιστεύομαι και τους τρείς" μου ειπε,"επέλεξε έναν και άσε όλα τα υπόλοιπα πάνω μου".
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον πρώτο, πέρασα από τα γραφεία του δεύτερου, και τελικά επέλεξα τον τρίτο έπειτα από θερμή παρότρυνση του πρώην κατόχου της loba μιάς που " γνωρίζει πολύ καλά την τουρμπίνα μου, αφού εκεί είχα προγραμματίσει και εγώ".
Αφού έκλεισα ραντεβού με τον tuner, πήγα και του εξήγησα τί ακριβώς θέλω από το όχημά μου.
Δηλαδή:να έχω την επιλογή να έχω δύο πιέσεις, την μία low για τελικές( τις λατρεύω) και την άλλη για κανένα ανοιγματάκι, χωρίς όμως να γίνω ο γρηγορότερος της πιάτσας ή χωρίς να ξεζουμίζω την loba ή την αντοχή των μπέκ.
Μου εξήγησε πως θα χρειαστεί ένας maf sensor από tt, μπέκ από rs4, ίσως πίσω αντλία από s3( ηταν κατηγορηματικός -όχι από ttrs),και κάποια ακόμη πράγματα τα οποία μου τα είχε εξηγήσει και ο μηχανικος.
Μου πρότεινε να πάμε σε low 1.5ob και 1.3 ct και στην high 2.0 ob με 1.6 ct. Στις high πιέσεις η ψύξη του s3 i/c δεν θα επαρκούσε, οπότε πρότεινε και δέχτηκα να τοποθετηθεί ένα wmi το οποίο θα ενεργοποιείται αυτόματα από τα 1.55 bar.
Του έδωσα επίσης οδηγία να το ρυθμίσει αποκλειστικά για βενζίνη 100 οκτανίων.
Ήμουν πολύ ξεκάθαρος μαζί του στο ότι επιθυμώ safe καταστάσεις μιάς που φέτος εδρεύω στην Λαμία και δεν μπορώ να έχω τρεχάματα στην Αθήνα.Μου εξήγησε για δικλείδες ασφαλείας και κλείσιμο πεταλούδων.Αφού του εξήγησα( όπως και του μηχανικου) πως δεν έχω οικονομικό "θέμα" της τάξης των 200-500€ και θέλω ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο,τον ρώτησα αν χρειάζεται να επενδύσω σε όργανο εποπτείας( δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα γιατί θέλω να είμαι undercover).Είπε πως ισως ένα wideband θα ήταν χρήσιμο,όμως και πάλι δεν το χρειάζεσαι μιάς που πάμε σε safe καταστάσεις με δικλείδες κτλ.Αφού συμφωνήσαμε στο οικονομικό κομματι( 390€ +50 dyno optional), του λέω άσε τα optional και κάνε οτι χρειάζεται,δεν θα κολλούσα σε 50ρικα.

10/10 Δευτέρα

Παραδίδω το αυτοκίνητο στον μηχανικο με κάποια πράγματα τα οποία τα αγόρασα ο ίδιος :
•μπέκ από rs4 αγορασμένα από εμένα απο ιδιώτη στην γερμανία ( καινούργια, γνήσια με κωδικούς)
•boost controller profec oled από telematica
•autotech hpfp
•loba lo4xx μεταχειρισμένη και φρεσκοζυγοσταθμισμενη
•πολλαπλασιαστές r8 ngk
•short shift από TT
•bwa κινητήρας
Επίσης θα έβαζε ο μηχανικος
μπουζι, μπρουτζάκι rs4, wmi kit, sachs performance δίσκος πλατό+κάτω ρουλεμάν,relocation kit σχάστρας και κάτι ακόμη εργασίες.
Καί ασφάλως του είπα να παράγγειλει πίσω αντλία s3, κούτα,έπειτα από δική μου πρωτοβουλία μιάς που δεν ήθελα ούτε υποψία ενός αδύναμου κρίκου στο όχημα.

Θα ήταν υπόθεση μίας εβδομάδας.........
Ετοιμάζοντας το αυτοκίνητο ο μηχανικός, η πρώτη καθυστέρηση ήρθε από εναν σωλήνα που έπρεπε να φτιαχτεί χειροποίητος( από loba σε i/c νομίζω).
Η δεύτερη καθυστέρη ήρθε όταν ο μηχανικός είχε την εντύπωση πως θα πάρω εγώ το αυτοκίνητο να το πάω στον προγραμματιστη(!!!), οπότε αργήσαμε και εκεί λιγο και ο μήνας έχει ήδη φτάσει 25/11.Τελικά το όχημα κατέβηκε ιερά οδό την πέμπτη 27/11 ( άν δεν κάνω λάθος), όμως δεν είχε γίνει εγκατάσταση του maf sensor( από tt 2009, επέμενε ο tuner)( δεν ξερω ποιός από τους δύο ξεχάστηκε), και χωρίς αυτό δεν μπόρεσαν να ανεβάσουν πάνω από 1.3 πίεση, όπως μου είπαν. Παρόλα αυτά το ανέβασαν στο dyno και χρεωθήκαμε τα 50€.
Μεσολαβει τριήμερο του ΌΧΙ,επιτέλους το αυτοκίνητο "ολοκληρώνεται" στις 2/11.

Το απόγευμα το παραλαμβάνω με την παρότρυνση να προσέχω το δίσκο πλατω για τα πρώτα 150χμ.
Αφού εξοφλώ στο 100% μηχανικό και προγραμματιστή και ασφαλώς χωρίς να γκρινιάξω για τα 50€ της πρώτης άσκοπης(;) δυναμομέτρησης, βλέπω πως ο μηχανικός έχει ξεχάσει να βάλει στην σούμα τα μπουζί και το μπρουτζάκι.
Δίχως δεύτερη σκέψη του το υπενθυμίζω πληρώνοντας 100-120€ επιπλέον.( 3.145€ συνολο)
Το ίδιο βράδυ έκανα αρκετά χμ στην Αθήνα όντας ευχαριστημένος.
Να σημειωσω πως το αυτοκινητο πλεον δεν επαιρνε μπροστα με την πρωτη και ειχα πολλες μαυριλες σε wot καταστασεις.
Η αλλαγή των ταχυτήτων αρκετά εως πολύ σκληρή και σε μιά δυό περιπτώσεις δεν κούμπωσε ταχύτητα.
Επίσης στην προσπάθειά μου να γεμίσω μεθανόλες, κρέμασε κάτω το δοχείο....
Επόμενο πρωί, πρίν επιστρέψω Λαμία, περνάω από βορεια προαστια και μου ξαναφτιάχνει το δοχείο της μεθανόλης.
Οι ταχύτητες άρχισαν να κουμπώνουν δυσκολότερα, όμως πιστέψαμε πως ίσως δεν έχω συνηθήσει το short shift.

4/11
Τα πράγματα χειροτερεύουν με το πεντάλ να χάνει διαδρομή και οι ταχύτητες να μπαίνουν δυσκολα πλέον. Επικοινωνία με μηχανικός και μου προτείνει εξαέρωση.
Στον δρόμο για το τοπικό συνεργείο( εξαιρετικότατο-Κος .Χριστογιώργος) σχεδόν μένω από πεντάλ και φτάνω μετα βίας.
Εξαέρωση,μα συνεχιζει τα ίδια...
Μιλάνε τα μαστόρια μεταξύ τους και συμφωνούν να αλλάξω τρόμπα πεντάλ ( ανταλλακτικο και τοποθετηση 90€).
Αποτέλεσμα 0 και μόνη λύση το κατέβασμα του σασμάν, από Δευτέρα.
Δευτέρα απόγευμα 8/11 και ο μηχανικός μου λέει έκπληκτος πως οι μισές βίδες από το πλατώ είναι λάσκα και το χτένι πατάει στραβά.
Μου αναφέρει πως ίσως έχει γίνει ανεπανόρθωτη ζημιά στον δίσκο, απο το στραβο πατημα.
Τηλέφωνο στον μηχανικο και μου ζητάει δισκο πλατο ωστε να τα στειλει για εξειδικευμένο έλεγχο (;).
Του τα στέλνω με κουριερ,
ελέχθηκαν,όλα οκ λέει και
από δευτέρα που τα στέλνω,τα παραλαμβάνω πισω παρασκευή απόγευμα.
Δίνω ένα extra χαρτζιλίκι στον μάστορα για να ανοίξει Σάββατο ώστε να έχω επιτέλους αμάξι το Σαβ/κο.
Τα φοράει πάνω και το πρόβλημα επιτέλους λύθηκε.
Ο μηχανικος μου κάλυψε τα 150€ των εργατικών για το ανεβα- κατεβα του σασμαν.
Σάββατο 12/11 επιτέλους έχω αμάξι...

Παρασκευή 18/11
Παραλαμβανω από μηχανικο ένα μικρό πλαστικό κομμάτι από το πάτωμα, που είχαμε παραγγείλει ( δωράκι για την ταλαιπωρία λέει, δεν μου το χρέωσε) και το σηκώνω Λαμία για εγκατάσταση....
Ο κινητήρας από κάτω γεμάτος λάδια.......
Έλειπαν 800ml.
Πλύσιμο, βγαίνω πατάω,και η διαρροη εντοπίζεται στον σωλήνα που λιπαίνει την loba.Χρόνος για επισκευή δεν υπάρχει, ραντεβού την Δευτέρα.
Τηλ. σε μηχανικο(ΠΑΝΤΑ ευγένεια, δεν άκουσε ούτε "ρέ" από εμένα) και υποψιάζεται μια λαστιχένια ένωση στην παροχή λαδιού της loba και μου λέει πως θα μου βρεί ένα σωληνάκι υψηλής ώστε να το βάλω.
Μεσολαβεί το drag day στην κωπαΐδα, οπού πηγαίνω ευλαβικά και κάνωντας στάσεις για έλεγχο διαρροης και στάθμης.
Εκεί συναντώ τον μηχανικο, βάζει χέρι από πάνω και μου επιβεβαιωνει για το σωληνάκι χωρίς ομως να εχει μπει στον κοπο να μου φέρει το σωληνακι αεροπορικού τυπου.

Δευτέρα 21/11 Λαμία.

Ο μάστορας εδώ επιμένει πως φταίει το σημείο όπου είναι η φλάντζα, είτε σκιστηκε είτε χαλάρωσε, εκεί που κουμπώνει η παροχή λαδιού.
Δικαιώνεται αφού την βρήκε ΛΑΣΚΑ και αυτήν.
Σφίγγει, καθαρίζει, πατάμε... όλα καλά!

Τετάρτη 23/11
Αφού επιτέλους έχω αμάξι, το βράδυ πιάνω τα βουνά για μια γρήγορη βόλτα στον μπράλλο.
Low πίεση και πιάνω τα βουνά.
Στάση για φαγητό και πίσω.
Στην επιστροφή στην ευθεία της Λαμίας βάζω high να δώ λίγο πώς ανοίγει στα ψηλά.
Πιάνω ομορφα και αστραπιαία 260, αλλα μετα το νιωθω να σφιγγει ως τα 270, οπου αποφασίζω να μην πιέσω άλλο και αφήνω το γκάζι. Με το που το αφήνω, αρχίζει να αναβοσβήνει το chek. Έκοψα και μπήκα Λαμία, όπου διαπίστωσα πως κάτι βαράει έντονα.( έσβησε το check)
Την άλλη μέρα συνεργείο ( πάρα πολύ σιγά), οπου δείχνει κάποια σφάλματα και ακούγωντάς το με ακουστικά ο μάστορας μου λέει να το φορτώσω απευθείας για Αθήνα...

Δευτέρα 28/11
Απόγευμα παραλαμβάνει ο μηχανικος και με ενημερώνει πως τετάρτη θα έχει πόρισμα.

Το μοτερ λυνεται ολο και πορισμα ξεκαθαρο δεν υπαρχει.φθορα στο ένα πιστονι στο πλαι, φθορα στον κυλινδρο( μπλογκ),αναφορα για λαθος ροδελες στα μπουζονια, για λαθος μπουζονια( 20 vt), και μπολικη φλαντζοκολλα στην αντλια λαδιου.
Ευθυνη δεν αναλαμβανει ο μηχανικος μιας που αν είχε φτιάξει ο ιδιος το μοτερ, δεν θα πληρωνα μια.
Ξεκαθαρη απαντηση για το τι φταιει δεν παιρνω ποτέ., πέραν του οτι υποψιάζεται το σύστημα λίπανσης.
Οπότε ζητωντας του μια λυση ωστε στο μελλον να ειναι αυτος υπευθυνος για οτι συμβει, μου προτεινει αγορα μεταχειρισμενου κορμου, ( ο προηγούμενος ηταν ήδη 83mm),πιστονιων, και ανακατασκευη ολου του μοτερ.
Η κουβεντα αυτη εγινε στις 5/12, και του δινω το ΟΚ για να προχωρησει.
Στις 15 το μοτερ δεν εχει δεθει ακομη, εν τω μεταξυ ο ελεγχος των μπεκ εδειξε προβλημα στο πρωτο, οποτε θα χρειαστει ενα και καινουργιο απο αντιπροσωπεια.
Μετα απο δικη μου παροτρυνση θα τοποθετηθει ενα afr και ενα πυρομετρο της plx.
Προηγηθηκε και τηλεφωνική κουβεντα με tuner , οπου του εστειλα καποιες φωτο και μου προτεινε να μπει ψυγειο λαδιου μιας που θεωρει πως ισως να εβρασαν τα λαδια...
Παρελαβα το αυτοκινητο ξεχρεωνοντας στο επακρο ( ακομη 3.000€ ) στις 23-24 / 12 ωστε να στρωθει και να ρυθμιστει. Η οδηγια ηταν να γινουν 500 χμ ως τις 3.000στρ, 1.500 ως τις 3.500 και τα υπολοιπα 1.000 ως τις 4.000 προοδευτικα.
Απο την πρωτη στιγμη που το παρελαβα, οι μαυριλες ηταν εντονοτερες, και απο την εξατμιση στο ρελαντι πεταγοντουσαν μαυρα κομματια (καρβουνου;).
Επισης το αυτοκινητο συνεχιζε να μην παιρνει μπροστα ποτέ με την πρωτη μίζα.
Κατα την διαρκεια του στρωσιματος, όποτε τουρμπιζε ελαφρα με φορτιο (0·4 ανηφορα), εκανε διακοπές και αναβοσβηνε το check, εχω καταγραψει τα missfires.Επισης ειχα αρκετη καταναλωση λαδιου χωρις ομως να εχω συγκεκριμενα νουμερα.
Σε ερωτηση μου για ολα αυτα η απαντηση παντα ηταν πως οταν ρυθμιστει θα λυθουν ολα.Το οτι κακώς εστρωνα με ψυχρα και οχι μαμα μπουζι , το εμαθα αργοτερα.
Εκμεταλευομενος τις γιορτες εκανα 3.000 σε χρόνο 0. Ετσι παρεδωσα το αυτοκινητο στον μηχανικο την πεμπτη 19/1.
Μετα απο δικη μου πρωτοβουλια του εφερα και 2 ακομη αισθητηρες για το πολυόργανο plx (θερμοκρασια και πιεση λαδιου)
Την δευτερα 23/1 ενημερωνομαι οτι ο ενας αισθητηρας ειναι λαθος,( αφου τον παρακαλουσα να μου παραγγειλει αυτος οποιους αισθητηρες επιθυμει, και ποτέ δεν ειχε ωρα, το εκανα εγω ) οποτε μεχρι να σταλει πισω Πατρα και να ερθει ο σωστος, φτανουμε στην παρασκευη 27/1.

Οποτε μπαινουν οι αισθητηρες και παμε για ρυθμιση ε; Αμ δε!
Λογω διαφορων προβληματων στην εγκατασταση οι αισθητηρες επιτελους μπαινουν και το αυτοκινητο πηγαινει στον tuner 1 ή 2 φλεβαρη για ρυθμιση.
Κατεβαινει αμεσως ομως μια που κανει πολλα miss , απο τελειωμενα μπουζι οπως υποθετουν ( πως να μην τελειωσουν τα αμοιρα, αφου κακώς εστρωσα με αυτα)
Παρασκευη ολη μερα περιμενω ενημερωση... η οποια ερχεται Σαββατο μεσημερι και λεει πως πρεπει να αλλαξω ελατηρια βαλβιδων με σκληροτερα μιας που δεν δουλευει πλεον σωστα και κανει πολλα miss.( ναί,αυτό εφταιγε......)Δεν μου εγινε ποτέ προταση να αλλαχτουν οσο ειχε λυθει το μοτερ, ξαναπληρωνε Λουι τωρα τα εργατικα...( μου ειπε θα εχω 50% εκπτωση στα εργατικα).
Δινω το Οκ και ενημερωνομαι πως δευτερα απογευμα 6-2 θα ειμαστε ετοιμοι για ρυθμιση. Κτέλ και φτανω Αθηνα στο συνεργειο την ωρα που βγαινει για δοκιμη. Εχω ηδη ενημερωθει πως αυριο τριτη θα παμε για ρυθμιση επιτελους.
Κατα την δοκιμη μενουν κατω 2 βαλβιδες εξαγωγης σε 2 κυλινδρους ( 1ο και 2ο),στραβωνουν , ζημια στον εκκεντροφορο, ευτυχως τα πιστονια ισα που ακουμπησαν.
Ασφαλειες απο ριτεινερς στην θεση τους λεει ο μηχανικος ο οποιος τραβαει τα μουσια του μη γνωριζοντας τι εφταιξε....
Την αλλη μερα κεφαλή για ελεγχο στο ρεκτιφιε ( καπου εκει στην Αγια Παρασκευη) που φτιαχτηκε πριν μπει,οπως και εκκεντροφορος στον μπουμπη.
Τεταρτη 8/2 ενημερωνομαι πως θα μου αντικαταστησει τον εκκεντροφορο με αλλον ιδιο μεταχειρισμενο, η κεφαλη επεστρεψε και φανηκε να δουλευε αψογα, οποτε θεωρει ισως υπευθυνο τον τεντωτηρα τον οποιο και αλλαζει.
Απο πεμπτη 9/2 ως κυριακη 12/2 η κεφαλη κουμπωνει και δουλευει μια χαρα οπως με ενημερωνει. Δευτερα απογευμα στον προγραμματιστη λοιπον;;;;
ΟΧΙ, κατι ετυχε και παμε τριτη....
Τελικα θα παει τεταρτη πρωι....
Τεταρτη βραδυ τηλεφωνω εγω ( οπως παντα αλλωστε) ( 4 1/2 μηνες αναθεμα αν με πηρε 2 φορες τηλεφωνο για ενημερωση)και μαθαινω πως ρυθμιστηκε με επιτυχια στον δρομο, σβηστηκαν τα σφαλματα που εβγαζε ( λογω λογισμικου s3) αλλα δεν ανεβηκε dyno λογω φορτου εργασιας.τοτε ενημερωνω πως θελω επιτακτικα να ανεβει ωστε να εχω μια εικονα της χαρτογραφησης και να παραλαβω οπωσδηποτε δευτερα 20/2 πρωι.
Αυτό θα γίνονταν πεμπτη 16/2,ομως ' δεν'...
παρασκευη 17/2 υποτιθεται πρωι πως περιμενε τηλεφωνημα απο κρι.... το απογευμα που τηλεφωνώ , μου λεει πως δεν προλαβαινει, πως εχει αλλες δουλειες, και πως να μιλησω εγω με τον tuner(!!!), καπου εκει του λεω πως και εγω 'δουλεια σου' ειμαι και πληρωμενη μαλιστα στο ακεραιο ...λογικευεται και μου λεει πως οκ θα τον παρει αυτος...

...σουρουπο της ιδιας μερας τηλεφωνω στον tuner, οπου μου λεει πως ειναι 100% διαθεσιμος , οπότε του φερουν το αμαξι ,να το μετρησουν, μιας που θελει και ο ιδιος να το δει στο dyno.
εννοειται πως την παρασκευη του δεν τηλεφωνησε κανενας μηχανικος...

Σάββατο 18-2 επικοινωνω με tuner μεσω μηνυνατων και μου λεει πως τον πηρε ο μηχανικος το σαββατο αλλα δεν τον βρηκε, και πως το αμαξι θα το ανεβασουν οπωσδηποτε dyno, " εχει κανονιστει".
Κυριακή 19-2 ο μηχανικος με διαβεβαιωνει πως δευτερα πρωι πρωι θα το παει στον tuner.
Δευτερα απογευμα 20-2 του στελνω μηνυμα και μενω χωρις καν απαντηση για πολλοστη φορα.

Τρίτη πρωι 21-2 ερχεται με μηνυμα ενα dyno για κλαματα, με 440hp, ανεβοκατεβάσματα στις καμπυλες και οριο του dyno τις 6500 στροφες αντι για 7200...
Απάντηση για τις το οριο στροφων δεν πηρα ποτέ ενω ενημερωνομαι απο τον μηχανικο πως σπινιαραν τα ραουλα(!!!)( με μετρησαν ΜΕ haldex ON , δηλαδη τετρακινητο) και για αυτο δεν μπορεσαν να σηκωσουν πανω απο 2 bar( 2.2 επρεπε ob).( σημειωση : το αμαξι στο dyno το πηγε ο βοηθος του μηχανικου, δευτερα βραδυ)
Τηλεφωνώ στον tuner και μου λεει οτι δεν υπηρχε κανενα θεμα με σπινιαρισμα και πως δοκιμασαν ως το 2.2 αλλα η διαφορα ηταν απειροελαχιστη και πως η τουρμπινα μου δεν ειναι για πολυ παραπανω (56 φτερο μπροστα- 49.5 πισω.....!!!)οποτε το αφησαν ως εχει για λογους ασφαλειας και αξιοπιστιας....
Ανάθεμα αν κατάλαβε με ποιόν μιλούσε...
Σε μηνυματα που ανταλλασω αργοτερα την ιδια μερα με συνεργατη του tuner ( Α*** Τ*******ς) μου λεει ( εν αντιθέσει με τον tuner) πως οντως σπινιαρε το δυναμομετρο.
Οτι να ναι....

Τεταρτη 22-2
Μεσημερι φτανω στο συνεργειο για παραλαβη.
Το οχημα συνεχιζει να μην παιρνει μπρος απευθειας.Το λεω στο μηχανικο και η απαντηση ειναι ενα ξερο " εγω το ειπα στον κ*****α να το κοιταξει".... Λες και εκει τελειωνει η ευθυνη του....Μπαινουμε για δοκιμη με μηχανικό οδηγο.πιεση στο high.ολα μεσα, αλλαγες στον κοφτη και στην 5 ταχυτητα ψηλά, αναβει check και καρφωνει βαλβιδα.(στον 3ο κυλινδρο αυτη την φορα)
Πισω στο συνεργειο οπου το βραδυ θα περασει ο " δακης" για ελεγχο της κεφαλης ( η κεφαλη ειχε παει σε αλλο ρεκτιφιε στο παρελθον, οχι στον δακη)
Πεμπτη 23-2
Ενημερωνομαι απο μηχανικο πως ευθυνεται το ρεκτιφιε για την κεφαλή μου, δεν δούλευε σωστά και για αυτο καρφωνε βαλβιδες και πως θα αγορασει αλλη κεφαλη να την παει στον Δακη για αρμολογηση. Ζηταω απο τον μηχανικο να μου αγορασει και νεες βιδες arp μιας που τις αγορασαμε καινουργιες πριν 2 μηνες που εδεσε το μοτερ και τωρα θα ηταν πλεον η τριτη φορα που θα επρεπε να σφιξουν. αρχικα μου λεει πως θα τις ' μετρησει' , ομως επεμενα και δεχεται την αντικατασταση τους...

Παρασκευη 24-2
Εχει ηδη ξεκινησει ο Δακης με την νεα κεφαλή και του ζηταω να πεταξει μεσα και ενα σετ βαλβιδες supertech ( δικη μου χρεωση αυτες) , οπότε ωσπου να ερθουν κτλ, παραδιδει στον μηχανικο την κεφαλή την πεμπτη 2 μαρτίου βραδυ.

Παρασκευή 3/3
Τηλεφωνώ το απογευμα στον μηχανικο και μου λεει πως βρισκεται στο 'δεσιμο'. μολις το βαλει μπροστα θα με ενημερωσει...

Σαββατο απογευμα τηλεφωνώ ( ασφαλως παντα εγω) και μου λεει πως εχει στειλει τον βοηθο να τελειωσει κατι μαζεματα, και.... θα με ενημερωσει....

Κυριακη πρωι του στελνω μηνυμα πως περιμενω νεα και μου τηλεφωνει λεγοντας μου πως το πρωι το πιεσε ψηλα αρκετες φορες χωρις προβλημα, μονο που για να πιασει 2·2 ,ανεβασε το boost απο το 57% στο 64% και υποψιαζεται ως αιτια διαρροη αερα απο καπου, και πως θα ασχοληθει δευτερα πρωι πρωι.

Δευτερα 6-3
Πηγαινω Αθηνα και
περναω απο το συνεργειο και ενημερωνομαι πως δεν εχει βρεθει διαρροη στο κυκλωμα πιεσης και ισως να εχει μαλακωσει το ελατηριο της wg.
Παραλαμβανω και φευγω.....

Εννοειται πως ειχε χαθει καθε ιχνος εμπιστοσυνης και δεν ειχα κανενα σκοπο να πιεσω το αυτοκινητο που μου παρεδωσαν και να το αναθεσω σε αλλον προγραμματιστη- μηχανικο.

Το ιδιο βραδυ, σε logs με τον νεο προγραμματιστη, σκαει κολλαρο ( ειχανε αφησει τα εργοστασιακα) και διαπιστωνω πως ακουγεται ηχος απο τον μεταβλητο.(2.800-3.100 στρ. με ηπια επιταχυνση)
Τις επομενες μερες μαθαινω απο το νεο συνεργειο οπου το άφησα, πως ειχε,κακως, μεινει πανω στο αμαξι, ο μαμα map sensor, μαμα αισθητηρας υψηλης, και οτι το αμαξι ηταν αχρονιστο, τα φλαπς εισαγωγης σχεδον λιωμενα, και λογω χαλασμενου θερμοστατη δουλευε συνεχως πλουσιο μειγμα.
( δεν επετρεπε να ανεβασει θερμοκρασια).
Δυστηχως δεν εχω ξεμπλεξει ακομη, μιας που 10 μερες μετα την παραλαβη απο το νεο συνεργειο, και εχοντας αλλαχτει
ic με fmic,
εισαγωγη αερα απο 76 σε 100mm,
προγραμμα και αρκετα ακόμη περιφερειακα,
προδωθηκα απο την αντλια λαδιου, αφου σπαζωντας το αξονακι της, γέμισε γρεζια ο κινητηρας στελνωντας τον για ολικο λυσιμο στο ρεκτιφιε....
Καθως κατεβηκε το μοτερ, ο μηχανικος με ενημερωσε για τραγικη κατασταση του δισκου πλατω, οπως και του βολάν, πιθανοτατα απο τα χιλιομετρα που εγιναν στραβοπατημενα, και πως πρεπει να σταλουν για επισκευη.

Αυτα κυριοι απο εμενα,να σας ξαναθυμισω πως αν η οικονομικη ζημια μπορει να αποτυπωθει σε αριθμους, η ψυχολογικη φθορα που εχω υποστει ειναι απεριγραπτη.
Το νου σας....






















Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία απο karaman92 την 24 Απρ 2017, 02:16, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Αιτία: παράκληση απο τον χρήστη για όπου ''μαμος'' - ''μηχανικός
gigi
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 12
Εγγραφη: 07 Οκτ 2016, 17:16

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό karaman92 » 23 Απρ 2017, 18:38

Καλησπερα φιλε μου
Μπαινεις σε φορουμ και το 1ο σου ποστ ειναι
1ον) για δυσφυμηση
2ον) για ασχετο με το σιροκκο οχημα
3ον) γιατι;
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
karaman92
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 887
Εγγραφη: 01 Σεπ 2011, 16:06
Τοποθεσια: agios dimitrios athens
Scirocco: 1.4 122ps sport edition, custom air intake/ HKS universal, cat-back ns racing, philips diamond vision,Downpipe Theofilos Exhaust,Overload 100ron Stage2,Bilstein b8 Eiach springs

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό gigi » 23 Απρ 2017, 18:46

καλησπερα και σε εσενα φιλε
1- μπορεις να δεις αν θελεις ποσο καιρο ειμαι γραμμενος στο φορουμ. παρακολουθω διαφορες ενοτητες
2) στο ιδιο το φορουμ υπαρχει ενοτητα για αλλα αυτοκινητα, και σε αυτην την ενοτητα εγραψα.
3)ΔΕΝ ειναι ασχετο μιας που οι κινητηρες ειναι ιδιοι
4) το σημαντικοτερο τωρα:
εσυ γιατι το βλεπεις ως δυσφημιση;
εγω να προστατεψω κοσμακη θελω, ωστε να μην πηγαινουν και σκανε τα χρηματα τους αντποψιαστοι, χωρις ελεγχο.
στο κατω κατω ονοματα δεν εγραψα.

Εσυ απο οοοοολη την ιστορια, αυτα εχεις να μου πεις;



Sent from my iPhone using Tapatalk
gigi
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 12
Εγγραφη: 07 Οκτ 2016, 17:16

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό antonis2d » 23 Απρ 2017, 20:22

Καταρχήν, gigi, ονόματα μπορεί να μην έγραψες πλήρως, αλλά νομίζω ότι με τα **** που χρησιμοποίησες πολλοί κατάλαβαν σε ποιους πήγες το αυτοκίνητο. :roll:

Στη συνέχεια, νομίζω καλά έκανες και τα έγραψες κι εδώ, όχι για αποφύγουμε συγκεκριμένους μηχανικούς-προγραμματιστές (αφού πιστεύω όλοι έχουν και κάποιους δυσαρεστημένους πελάτες) αλλά για να καταλάβουμε ότι τόσο εκτεταμένη βελτίωση του αυτοκινήτου μας προυποθέτει ένα δεύτερο αυτοκίνητο να κάνουμε τη δουλειά μας και άλλα τόσα $$$ από αυτά που ρίξαμε στην άκρη για να καλυφτεί η στραβή που μπορεί να γίνει, είτε λόγω λάθους από μηχανικό-προγραμματιστή, είτε λόγω αστοχίας υλικού.

Μακάρι να το ευχαριστηθείς το Altea όπως το θες (κι όπως το έχεις πληρώσει)!
Άβαταρ μέλους
antonis2d
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 1472
Εγγραφη: 19 Ιουν 2009, 14:51
Scirocco: Το πούλησα και πηρα κομπολοι

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό gigi » 23 Απρ 2017, 20:32

antonis2d έγραψε:Καταρχήν, gigi, ονόματα μπορεί να μην έγραψες πλήρως, αλλά νομίζω ότι με τα **** που χρησιμοποίησες πολλοί κατάλαβαν σε ποιους πήγες το αυτοκίνητο. :roll:

Στη συνέχεια, νομίζω καλά έκανες και τα έγραψες κι εδώ, όχι για αποφύγουμε συγκεκριμένους μηχανικούς-προγραμματιστές (αφού πιστεύω όλοι έχουν και κάποιους δυσαρεστημένους πελάτες) αλλά για να καταλάβουμε ότι τόσο εκτεταμένη βελτίωση του αυτοκινήτου μας προυποθέτει ένα δεύτερο αυτοκίνητο να κάνουμε τη δουλειά μας και άλλα τόσα $$$ από αυτά που ρίξαμε στην άκρη για να καλυφτεί η στραβή που μπορεί να γίνει, είτε λόγω λάθους από μηχανικό-προγραμματιστή, είτε λόγω αστοχίας υλικού.

Μακάρι να το ευχαριστηθείς το Altea όπως το θες (κι όπως το έχεις πληρώσει)!

ευχαριστω για την ευχη σου, χαιρομαι που επιασες το νοημα, στο να μοιραζομαστε εμπειριες ωστε να βοηθαμε τους " συγχομπιστες" μας


Sent from my iPhone using Tapatalk
gigi
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 12
Εγγραφη: 07 Οκτ 2016, 17:16

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό kakophonix » 23 Απρ 2017, 21:53

ρε φίλε χωρίς παρεξήγηση , 'εχεις ρίξει ένα κάρο φράγκα για να φτίάξεις ενα Seat Altea Μεταχειρισμένο με 160000 . Δλδ αντε βάλε τα φράγκα σου και πάρε μια καινούργια αμαξάρα και να έχεις το κέφαλι σου ήσυχο . Δλδ δεν είναι κ΄ριμα να χαλάς τόσα λεφτά για να κάνεις όλα αυτα αλλα και χρόνο και ήρεμιά απο την ζωή σου και που στο τέλος να παίρνεις ενα αμάξι με πολλά άλογα που να κραταέι 1 πάτημα μέχρι να κολλήσει πάλι ..???
kakophonix
Rocco Enthousiast
Rocco Enthousiast
 
Δημοσ.: 445
Εγγραφη: 21 Μάιος 2009, 08:36
Τοποθεσια: Πάτημα Χαλανδρίου
Scirocco: VW Scirocco 1.4 Tsi 160 DSG,White Candy,Panoramic Roof,Sport Pack,Interlangos, Rcd510,PLA Ligh & Sight,Media In,Tyre Pressure, Συναγερμος Plus.

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό gigi » 23 Απρ 2017, 22:34

kakophonix έγραψε:ρε φίλε χωρίς παρεξήγηση , 'εχεις ρίξει ένα κάρο φράγκα για να φτίάξεις ενα Seat Altea Μεταχειρισμένο με 160000 . Δλδ αντε βάλε τα φράγκα σου και πάρε μια καινούργια αμαξάρα και να έχεις το κέφαλι σου ήσυχο . Δλδ δεν είναι κ΄ριμα να χαλάς τόσα λεφτά για να κάνεις όλα αυτα αλλα και χρόνο και ήρεμιά απο την ζωή σου και που στο τέλος να παίρνεις ενα αμάξι με πολλά άλογα που να κραταέι 1 πάτημα μέχρι να κολλήσει πάλι ..???

Αστα, αστα, και παλι αστα....
τωρα πλεον δεν γυρναμε πισω τα χρηματα, θελω επιδοσεις χωρις να ανεβω πανω απο 2.000cc.
Εφαγα τοοοοση στεναχωρια φετος που δεν περιγραφεται...
Υποτιθεται πως θα ειχα αξιοπιστια....
Τωρα ΑΜΑ ξεμπερδεψω με το καλο, δυσκολα να ανεβω πανω απο το 1·5 bar, που να μου λενε οτι ειναι μια χαρα οι παντες....


Sent from my iPhone using Tapatalk
gigi
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 12
Εγγραφη: 07 Οκτ 2016, 17:16

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό Mitsen » 24 Απρ 2017, 00:27

Καλησπέρα φίλε, η αλήθεια είναι ότι το Ποστ σου είναι η μακροσκελες και δύσκολα διαβάζεται.
Κατανοώ την ταλαιπωρία σου και τα χρήματα που έδωσες και εύχομαι γρήγορα να χαρείς το αμάξι σου όπως επιθυμείς.

Αν και μπορώ να φανταστώ Ποιον βελτιωτή επέλεξες, όλες εταιρείες έχουν ευχαριστημένος και μη ευχαριστημένος πελάτες.
Άβαταρ μέλους
Mitsen
Rocco Enthousiast
Rocco Enthousiast
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφη: 09 Ιαν 2015, 13:43
Τοποθεσια: Athens

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό karaman92 » 24 Απρ 2017, 02:15

gigi έγραψε:καλησπερα και σε εσενα φιλε
1- μπορεις να δεις αν θελεις ποσο καιρο ειμαι γραμμενος στο φορουμ. παρακολουθω διαφορες ενοτητες
2) στο ιδιο το φορουμ υπαρχει ενοτητα για αλλα αυτοκινητα, και σε αυτην την ενοτητα εγραψα.
3)ΔΕΝ ειναι ασχετο μιας που οι κινητηρες ειναι ιδιοι
4) το σημαντικοτερο τωρα:
εσυ γιατι το βλεπεις ως δυσφημιση;
εγω να προστατεψω κοσμακη θελω, ωστε να μην πηγαινουν και σκανε τα χρηματα τους αντποψιαστοι, χωρις ελεγχο.
στο κατω κατω ονοματα δεν εγραψα.

Εσυ απο οοοοολη την ιστορια, αυτα εχεις να μου πεις;



Sent from my iPhone using Tapatalk


στην συγκεκριμενη περιπτωση κολλησα σε αυτο ως moderator οχι σαν ενας που γουσταρει το tuning κλπ κλπ.
Όπως και να εχει μακαρι να ειναι τα τελευταια προβληματα που ειχες !
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
karaman92
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 887
Εγγραφη: 01 Σεπ 2011, 16:06
Τοποθεσια: agios dimitrios athens
Scirocco: 1.4 122ps sport edition, custom air intake/ HKS universal, cat-back ns racing, philips diamond vision,Downpipe Theofilos Exhaust,Overload 100ron Stage2,Bilstein b8 Eiach springs

Re: Το νούς σας παιδιά..

Δημοσίευσηαπό gigi » 24 Απρ 2017, 08:43

Mitsen έγραψε:Καλησπέρα φίλε, η αλήθεια είναι ότι το Ποστ σου είναι η μακροσκελες και δύσκολα διαβάζεται.
Κατανοώ την ταλαιπωρία σου και τα χρήματα που έδωσες και εύχομαι γρήγορα να χαρείς το αμάξι σου όπως επιθυμείς.

Αν και μπορώ να φανταστώ Ποιον βελτιωτή επέλεξες, όλες εταιρείες έχουν ευχαριστημένος και μη ευχαριστημένος πελάτες.

συμφωνω πως δυσκολα διαβαζεται,το εγραφα μερα μερα, οταν αρχισε να στραβωνει η κατασταση, για να μην χασω την μπαλα...
οπως επισης συμφωνω για το οτι για τον καθε βελτιωτη ακους και τα + και τα -...


Sent from my iPhone using Tapatalk
gigi
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 12
Εγγραφη: 07 Οκτ 2016, 17:16

Επόμενο

Επιστροφή στην Αυτοκίνητο Γενικά

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες