Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικό

Γενική Συζήτηση γύρω από την αυτοκίνηση
  • Διαφημίσεις

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό 106pyrgos » 25 Νοέμ 2014, 14:58

Γεια σας παιδια,στις 21/22 φεβρουαριου το Honda Tech ''διοργανωνει'' Track Day στην πιστα των Σερρων,οι συμμετοχες τρεχουν μεχρι 20/12...Απλα δεν ειναι σιγουρο ακομα οτι θα γινει γιατι δεν εχουν συμπληρωθει οι συμμετοχες...Μπορει να λαβει μερος οποιος επιθυμει ανεξαρτητου μαρκας αυτοκινητου,πληροφοριες κ αποριες αν μπορω να βοηθησω σε κατι μου λετε.
Εικόνα
106pyrgos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: 29 Νοέμ 2010, 22:18
Τοποθεσια: Πυργος-Θεσσαλονικη
Scirocco: δεν εχω ακομα

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό 106pyrgos » 26 Δεκ 2014, 21:33

Με τα τωρινα δεδομενα το Track-Day θα γινει κανονικα,οι συμμετοχες ειναι ακομα ανοιχτες,δεν ξερω μεχρι ποτε θα ενημερωσω οταν μαθω νεα.
Εικόνα
106pyrgos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: 29 Νοέμ 2010, 22:18
Τοποθεσια: Πυργος-Θεσσαλονικη
Scirocco: δεν εχω ακομα

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό 106pyrgos » 25 Ιαν 2015, 20:28

Συμμετοχες πληρωμες οριστικο μεχρι παρασκευη 30/01,η πιστα μετα τα κομματια που εστρωσαν ειναι σε καλη κατασταση κ δεν ''τρωει'' πολυ λαστιχο πλεον,σε σχεση με παλιοτερα.
Εικόνα
106pyrgos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: 29 Νοέμ 2010, 22:18
Τοποθεσια: Πυργος-Θεσσαλονικη
Scirocco: δεν εχω ακομα

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό 106pyrgos » 05 Φεβ 2015, 18:55

Δυστυχως ειχαμε ακυρωσεις τις τελευταιας στιγμης,οποτε το track day ακυρωθηκε.
Οι πιο πολλοι τελικα ριχνουν χρημα μονο για την ευθεια...
Ευχαριστω το club για την ''φιλοξενια''.
Εικόνα
106pyrgos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 39
Εγγραφη: 29 Νοέμ 2010, 22:18
Τοποθεσια: Πυργος-Θεσσαλονικη
Scirocco: δεν εχω ακομα

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό Sergio » 17 Μάιος 2015, 05:47

Απο την τελευταια μου επιδρομη στην πιστα πριν 1 εβδομαδα!



3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ δευτερολεπτα πιο γρηγορος απο τον προηγουμενο μου καλυτερο γυρο (1:41.6) οταν ημουν τελειως στοκ και με τα Hankook RS2 πισω στο 2011.

Ο καιρος με 28 βαθμους δεν το λες οτι βοηθησε γενικα, παλι καλα που ειχε συννεφια!
Το λαδι στους γυρους των 1:39 επαιζε στους 124 βαθμους και στον καλυτερο γυρο που ειναι και στο βιντεο εκτιναχθηκε στους 130! :oops: Σημειωση, ειχε προηγηθει και Service των 105k km 1 βδομαδα πριν χιμηξω στην πιστα!

Γενικη μου αισθηση ηταν οτι αν βοηθουσε ο καιρος, επαιζα λιγο ακομη με τις πιεσεις στα λαστιχα και με ενα καλο ψυγειο λαδιου και καθομουν λιγο παραπανω (εφυγα γιατι με 30 βαθμους μεσημεριατικα δεν θα το ευχαριστιομουν) ο χρονος θα μπορουσε να πεσει λιγο ακομη και να παω ισως και στα ψηλα 1:37!
Ευτυχως ειχα το μεγα προπονητη Borbet και αφου με εκραξε πατοκορφα που αλλαζα 2α και 3η στις 5900 και οχι 6300+ και καταφερα αυτον τον εκπληκτικο - για μενα - χρονο!
Kαι ενα μετρο συγκρισης 8-) http://fastestlaps.com/tracks/serres_ra ... rcuit.html

Ειδικη αισθηση? ΞΑΝΑΒΑΛΤΕ ΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ!
Το γουσταρα για αλλη μια φορα οσο τιποτα και με τις αλλαγες που εχω κανει πλεον το αμαξι πεταει εκει μεσα και σου χαριζει απειρα χαμογελα - και κατι αλλα που δεν λεγονται εδω - καθως πιεζεσαι μεσα στο καθισμα απτο ανελειτο grip των R888 καθως περνας απο τα εσακια και τις ανοιχτες καμπες! :auto-layrubber:

Τα δε R888 απιστευτα και χρηζουν αρκετης μελετης και πειραματισμων για να βρεις τη χρηση τους τομη και σημειο αποδοσης εντος πιστας. Τα αξιζουν με το παραπανω τα χρηματα τους!

Ο νεος ταπητας της πιστας εκπληκτικος και τα "μπαλωματα" απλα ΔΕΝ τα νιωθεις! Εχει γινει πολυ καλη δουλεια και μακαρι να κρατησει ετσι ωσοτου γινει η εκ νεου ασφαλτοστρωση.

Αυτα τα λιγα! :D
Sciroccing !!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2074
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό archery » 17 Μάιος 2015, 11:20

Πολλα μπραβο και συγχαρητηρια!!! Παντα τετοια.
Τα πάντα είναι δυνατά, φτάνει να το πιστέψεις!
http://www.eleni-ioannou.com
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
archery
Rocco Holic!!!
Rocco Holic!!!
 
Δημοσ.: 3219
Εγγραφη: 04 Μαρ 2009, 19:45
Τοποθεσια: Μάνδρα Αττικής
Scirocco: Scirocco 1.4 160ps DSG7 Salsa Red. Sport Package! DCC, Bluetooth, Πίεση ελαστικών, PLB, PARK PILOT, Cruise Control, RCD 510 Dynaudio. Εισαγωγή forge

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό the_winner » 17 Μάιος 2015, 12:58

Μπράβο ! Δυστυχώς το 1.4 TSI χρειάζεται ψυγείο λαδιού αν πεις οτι μπαίνεις πίστα ! Εκτός κ αν κανεις μετα απο ενα γύρο πίεσης ενα γύρο cool down ! Μετα απο πόσους γύρους πήγε 130 ; Το αμάξι πέρα απο εισαγωγή κ εξατμίση φοράει προγράμμα ;


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Γιάννης
TSI
Άβαταρ μέλους
the_winner
Rocco Holic!!!
Rocco Holic!!!
 
Δημοσ.: 3021
Εγγραφη: 11 Σεπ 2011, 19:20
Τοποθεσια: Πεύκη,Αθήνα
Scirocco: 1.4 160hp DSG7,Candy White,Sport&Style Package(Cashmere Interior)

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό Sergio » 17 Μάιος 2015, 13:34

Συνολο, εκανα 25 γυρους μεσα σε διαστημα 3 ωρων.
Ολα μου τα sessions εγιναν με 1-2 γυρους ζεσταμα, 3 γυρους attack οπου ο καλυτερος χρονος σημειωνοταν συνηθως στον 2ο και 3ο attack γυρο και στη συνεχεια 2 γυρους αποθεραπεια και "κρυωμα" :razz:

Στο 3ο session μου οπου και εκανα τους 3 καλυτερους μου γυρους, το λαδι εφτασε στους 124 μετα απο τους 2 attack γυρους. Στα μεσα περιπου του 3ου και καλυτερου attack γυρου, το λαδι εφτασε στους 130 οπου και παρεμεινε εκει μεχρι τη γραμμη τερματισμου. Μετα απο τους 2 γυρους αποθεραπειας, επεσε στους 115-118 οπου και μπηκα στα πιτ και το αφησα με τον κινητηρα στο ρελαντι για αρκετουτσικη ωρα.

Για να λεμε και τα "κακα", υπαρχει παντα καποιο τιμημα οταν πιεζεις το αμαξι τοσο.
Αφου εφυγα απο την πιστα και γυρισα Θεσσαλονικη και μεχρι την επομενη μερα, το ρελαντι προσεξα δουλευε πιο πανω απο το κανονικο χωρις αυξομειωσεις/αρυθμιες ομως, δηλαδη μεταξυ 760 και 820 στροφες. Σε ενα σημειο για λιγο το ειδα και στις 1000 στροφες σαν cold-start .
Επισης, σε δρομο με αρκετη κλιση, στο φαναρι και με 32 βαθμους εξωτερικη (επισης την αλλη μερα) ειχε αρκετο τρεμουλο στο ρελαντι ανα διαστηματα, ισως να χει να κανει με εγχυση καυσιμου ή ψεκασμο, αυτο λογω κλισης. :think:
Αλλα θα δειξει στο μελλον αν θα μας βγει κανενα κουσουρι, προς το παρον ολα δουλευουν ρολοι! :D

Προγραμμα οχι δεν φοραει! Ακομη μετα απο 5μιση χρονια δηλωνω κατα μεχρι να αλλαξοπιστησω! :lol:
Πιο πολυ με ενδιαφερει η βελτιωση στο στησιμο και η επαφη με το δρομο!
Τελευταία επεξεργασία απο Sergio την 17 Μάιος 2015, 15:00, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Sciroccing !!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2074
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό StamGR » 17 Μάιος 2015, 14:43

Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά δες λίγο συμπίεση....
Άβαταρ μέλους
StamGR
Rocco Lover
Rocco Lover
 
Δημοσ.: 122
Εγγραφη: 07 Οκτ 2009, 23:10
Τοποθεσια: Π.Φαληρο Αθηνα
Scirocco: Scirocco:1.4DSG 160PS,Candy White,Sport Πακετο,Πανοραμικη Ηλιοροφη,RSD-510,Πιεση Ελαστικων,Αισθητηρες Παρκαρισματος,18''interlagos,Media-In.

Re: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Εντυπώσεις - Track Days - Υλικ

Δημοσίευσηαπό Sergio » 12 Δεκ 2015, 15:05

Aπο την προσφατη επίθεσή μου, στην αγαπημενη πιστα των Σερρών! :twisted:



Ειναι ωραιο να βελτιωνεσαι, φορα με την φορα, αλλα οταν αλλαζεις/βελτιωνεις καποιο μηχανικο μερος ή τμημα της γεωμετριας του αυτοκινητου ειναι σαν να ξεκινας απο το 0! Βεβαια εχει τα καλα του αυτο, αφου νιωθεις οτι οδηγας "νεο" αμαξι!
Ετσι, τον περασμενο Οκτωβριο, εχοντας αλλαξει πλεον φρενα, βαζοντας 4πιστονες της Brembo συν τα νεα σινεμπλοκ απο S3, χωθηκα παλι μεσα με γνωμονα να μαθω τα καινουρια φρενα και τα καινουρια ισως σημεια φρεναρισματος.

Οι συνθηκες δεν ηταν και οι ιδανικοτερες, καθως η μετρια βροχη απο νωρις το πρωι προμηνυε πολλα στραβοπατηματα!
Ευτυχως, την ωρα που εφτασα στην πιστα, η βροχη ειχε σταματησει, οποτε θα μπορουσε να ηταν και χειροτερα.

Τα 2,3 πρωτα session μου ηταν λιγο πολυ αναγνωριστικα, αφενος μεν απ΄το οτι η πιστα δεν ειχε στεγνωσει τελειως με μερικα νερα να "τρεχουν" απο τα ψηλα σημεια των στροφων, αφετερου δε αφου μαθαινα ακομη τα φρενα και τα ιδανικοτερα σημεια για φρεναρισμα.
Το παραπανω βιντεο ειναι απο το τελευταιο session, οπου και η πιστα (στη οποια ημουν τελειως μονος μου :D ) ειχε στεγνωσει εμφανως με ελαχιστα σημεια να ειναι βρεγμενα.

Τα semislicks (r888) μου επισης, πλεον ειχαν λιγοτερο ψωμι, με ηδη 25 δυνατους και απο πολλη ζεστη γυρους απο την προηγουμενη φορα. Παραδοξως, κρατουσαν ακομη πολυ καλα και με τις μετριες συνθηκες που επικρατουσαν (21 βαθμοι, συννεφια και δροσια) απεδωσαν πολυ καλα ακομη και στην παρατεταμενη Κ13 που ειχε κατι χαζα νερα.

Η αισθηση μου για τα φρενα? Απλα απιστευτη!
Δεν ειναι μονο το γεγονος οτι μπορουσα πλεον να φρεναρω ακομη λιγο πιο αργα, αλλα πολυ περισσοτερο το οτι δεν εχασαν ποτε την αισθηση τους. Ακαριαια ανταποκριση και αμεσο φρεναρισμα.
Με τις μαμα δαγκανες, τα Ferodo DS Performance τακακια και τα σωληνακια υψηλης, μετα απο 2 ή 3 δυνατους γυρους, στο φρεναρισμα μετα το τελος της ευθειας, εβλεπες τις αδυναμιες τους και γινοντουσαν πολυ μαλακα σε αισθηση χωρις παραλληλα να αποδιδουν το ιδιο.
Πλεον, κανεις απροβληματιστα 5,6 δυνατους γυρους (παραπανω ζοριζεις μοτερ μετα και θελει λιγο κρυωμα) και η επαναληπτικοτητα του φρεναρισματος ειναι δεδομενη.
Μονο στην Κ10 που με ζοριζει περισσοτερο απο τις αλλες στροφες, στον προτελευταιο μου γυρο, ερχομουν με πολλα, ειπα να φρεναρω και λιγο πιο αργα και εκει την ακουσαν. :lol:
Λιγο ελειψε να εχω την πρωτη μου εξοδο, παρ' ολα αυτα ομως, παλι ηταν εκει για να με φρεναρουν!

Mε τοσο δυνατα φρενα, η χρηση της σφιχτοτερης αναρτησης ειναι δεδομενη για την αποφυγη βουτιγματος της μουρης και χασιμο στο φρεναρισμα. Αυτη τη φορα, την αναρτηση τη ρυθμισα 2 κλικ σκληροτερα απο την προηγουμενη φορα, αφηνοντας 1,2 κλικ ακομη απ΄το τελος (για δρομο ουτε λογος αυτη η ρυθμιση!).
Για να λεμε την αληθεια βεβαια, πρεπει να αλλαξω και τα πισω φρενα τωρα, βαζοντας μεγαλυτερα, για να ειναι τελειως ισορροπισμενο το φρεναρισμα

Θα ηθελα ο καιρος να ειχε βοηθησει λιγο περισσοτερο, αλλα το ευχαριστηθηκα αρκετα και πιστευω οσο μαθαινω ακομη το αμαξι η ευχαριστηση θα ειναι μεγαλυτερη!

Για την ιστορια παλι, δεδομενων των καιρικων συνθηκων που δεν με αφηναν να πηγαινω 100% με γραμμες χωρις να γλιστραω λιγο και των φρενων που μαθαινα, ο χρονος ηταν παραπανω ικανοποιητικος και νεο προσωπικο μου ρεκορ ακομη και για 4 χιλιοστα του δευτερολεπτου! Ισα ισα για να γλυκαθω δηλαδη :lol:

Αυτη τη φορα, εμπλουτισα και στο βιντεο μου στοιχεια απο το Racechrono. Mου αρεσε το αποτελεσμα, αν και επειδη εχω free version του Racerender με το οποιο εβαλα τα δεδομενα στο βιντεο, ο συγχρονισμος δεν ειναι τελειος και τα χιλιομετρα ειναι του gps και οχι κοντερισια. Στο τελος της ευθειας εβλεπα 180!
Την επομενη φορα λεω να μπω πιο οργανωμενος απο θεμα data acquisition.
Ελπιζω να αρεσε και σε εσας! :D


StamGR έγραψε:Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά δες λίγο συμπίεση....


Tην συμπιεση την ειχα ελεγξει και δεν υπηρχε κανενα απολυτως προβλημα! ;)
Sciroccing !!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2074
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Προηγούμενη

Επιστροφή στην Αυτοκίνητο Γενικά

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης