Μπήκα και εγώ στο κλάμπ των ατυχων με τα σπασμένα πιστόνια.
Πάω το αμάξι για σέρβις 105Κ χλμ με το αμάξι να ρετάρει και στο ρελαντί ο κινητήρας έτρεμε ελαφρά.
Το το κοιτάζουν και μετράνε συμπίεση στο 1ο κύλινδρο 90 (!) αντί για κάπου στα 200 που θα έπρεπε να δείχνει.
Μην τα πολυλογώ κατεβαίνει μοτέρ, λινεται και ανοιγει και τα μαντάτα... σπασμένο το πιστόνι στη κάτω πλευρά (το είδα με τα μάτια μου) μόλις το έβγαλε ο μάστορας και το σκούπισε φάνηκε το σημείο που είχε σπάσει, κάνει μια κίνηση με το δάχτυλό του και το κομμάτι βγαίνει έξω. Κοστολόγιο μαζί με άντλια νερού (αυτή που είναι ηλεκτρ/κος συμπλέκτης κομπρέσορα), αλλαγή καδένας που έχει χαλαρώσει , δίσκο πλατό που αντέχει άλλα το πολύ 10Κ χλμ, και διάφορα άλλα μικρο-ανταλλακτικά, φλάτζες κλπ κλπ και το σέρβις... 3.500 χιλιάρικα...
Και κάπως έτσι γ... το καλοκαίρι μου!!!!
Απλά αίσχος, αλητεία από πλευράς VW, το αμάξι κανονικά τα σέρβις του, κάθε 7,500 λαδάκια, χωρίς προγράμματα, με μοναδικό ουσιαστικό πρόβλημα μέχρι τώρα 2 πολλαπλασιαστές που αλλάχτηκαν αμέσως με τους NGK τους κόκκινους.