Την καλησπέρα μου. Το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ και δυστυχώς για κακό λόγο. Πήρα και εγώ μετά από καιρό το αμάξι που γούσταρα τόσο πολύ. Εκδοση 1400, 160 του 2008. Ένα χρόνο δεν είχα κάποιο θέμα πέρα από το καπάκι για την βενζίνη που δεν άνοιγε. Αλλα μικρό το κακό. Πρόσφατα άλλαξα και πολλαπλασιαστή. Τώρα μου έβγαλε μάλλον μεγάλη ζημιά.
Όταν βάζω το κλειδί μου βγάζει βλάβη EPC και το εικονίδιο της εξαγωγής καυσαερίων. Επίσης, στις κρύες εκκινήσεις για 10-20 δευτερόλεπτα έντονος θόρυβος από την εξάτμιση και ασυνήθιστα υψηλή στιγμιαία κατανάλωση 4 με 4,3. Μετά στρώνει. Έχω την αίσθηση ότι στην δευτέρα δεν έχει την ίδια δύναμη αλλα δεν έιμαι και σίγουρος. Το πήγα στο συνεργείο. Μου είπε ο μάστορας ότι ο ένας κύλινδρος έχει πεσμένη συμπίεση, έχουν ψάξει αισθητήρες λάμδα, πολλαπλασιστες, μπουζιά κτλ και δεν βρήκαν τίποτα. Άνοιγμα μηχανής. Μου είπε ότι δύσκολα να πέσει κάτω από 7 κατοστάρικα η ταρίφα και κατά 99% και αλλαγή καδένας. Έχω 110.000 km περίπου.