βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Περιγράψτε Προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζετε με το Scirocco σας
  • Διαφημίσεις

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Kostas Daidalos » 28 Σεπ 2016, 23:58

Την καλησπέρα μου. Το πρώτο μου μήνυμα στο φόρουμ και δυστυχώς για κακό λόγο. Πήρα και εγώ μετά από καιρό το αμάξι που γούσταρα τόσο πολύ. Εκδοση 1400, 160 του 2008. Ένα χρόνο δεν είχα κάποιο θέμα πέρα από το καπάκι για την βενζίνη που δεν άνοιγε. Αλλα μικρό το κακό. Πρόσφατα άλλαξα και πολλαπλασιαστή. Τώρα μου έβγαλε μάλλον μεγάλη ζημιά.

Όταν βάζω το κλειδί μου βγάζει βλάβη EPC και το εικονίδιο της εξαγωγής καυσαερίων. Επίσης, στις κρύες εκκινήσεις για 10-20 δευτερόλεπτα έντονος θόρυβος από την εξάτμιση και ασυνήθιστα υψηλή στιγμιαία κατανάλωση 4 με 4,3. Μετά στρώνει. Έχω την αίσθηση ότι στην δευτέρα δεν έχει την ίδια δύναμη αλλα δεν έιμαι και σίγουρος. Το πήγα στο συνεργείο. Μου είπε ο μάστορας ότι ο ένας κύλινδρος έχει πεσμένη συμπίεση, έχουν ψάξει αισθητήρες λάμδα, πολλαπλασιστες, μπουζιά κτλ και δεν βρήκαν τίποτα. Άνοιγμα μηχανής. Μου είπε ότι δύσκολα να πέσει κάτω από 7 κατοστάρικα η ταρίφα και κατά 99% και αλλαγή καδένας. Έχω 110.000 km περίπου.
Kostas Daidalos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 10
Εγγραφη: 28 Σεπ 2016, 23:38

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό greg.scirocco » 29 Σεπ 2016, 19:03

Στις κρύες εκκινησεις αυτο που αναφερεις δεν ειναι προβλημα ειναι το λεγομενο cold start με σκασιματα της εξατμισης ανεβασμα πιεσης στην τουρμπινα και υψηλη καταναλωση για 25-30 δευτερολεπτα και ειναι απολυτως φυσιολογικο.Τωρα το EPC οντως ειναι θεμα πρεπει να το πας σε διαγνωστικο να δεις τι σφαλμα εχει διαβασει.Αλλα αν μετρησατε συμπιεση και ειναι off ενας κυλινδρος τοτε πολυ πιθανον να μην γλιτωνεις το ανοιγμα μηχανης.Αν όντως την ανοιξεις ψαξου και σκεψου και την περιπτωση των σφυριλατων ώστε να μην ξαναέχεις θεμα ποτέ.Πανω κατω η ίδια τιμη θα σου βγει με τα μαμα....
Άβαταρ μέλους
greg.scirocco
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 27
Εγγραφη: 28 Απρ 2015, 11:15
Τοποθεσια: Αθηνα
Scirocco: Blue rising color,sportpack,RCD510,Revo stage 1,Interlagos 18' grey gloss,TMG diverter valve,TMG induction,FMIC,63.5' full exhaust,R8 coil pack by TMG

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Kostas Daidalos » 29 Σεπ 2016, 20:15

Eυχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Δεν είναι εκτός λειτουργίας ο κύλινδρος, αλλα έχει μειωμένη συμπίεση. Αισθητή διαφορά στην οδήγηση δεν υπάρχει, αν και νομιζω ότι δεν έχει το ίδιο πέταγμα το αυτοκίνητο. Τλπ το άνοιγμα της μηχανής είναι και αρχή χιλίων μυρίων για τη μηχανή; Μου είπε ο άνθρωπος ότι πιθανόν να θέλει αλλαγή και η καδένα. Δηλαδή ρε γαμώτο αγοράζουμε αμάξι με καδένα για να μην πληρώνουμε ιμάντες και στο τέλος βγαίνουμε και κορόιδα;
Τεράστια απογοήτευση από την VW. Λυπάμαι που το λέω αλλα έχουν χάσει πλήρως την αξιοπιστία τους και ειναι τραγικό για άνθρωπο οπως εγώ που πήρε το αμάξι των ονείρων του να του μπαίνουν ιδέες να το ξεφορτωθεί. ΠΟΤΕ ξανά γερμανικό και ιδιαίτερα VW. Συγχωρέστε με για την ένταση αλλα και κάποιες ερωτήσεις που μπορεί στους έμπειρους να φαίνονται χαζές.
Kostas Daidalos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 10
Εγγραφη: 28 Σεπ 2016, 23:38

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό greg.scirocco » 29 Σεπ 2016, 20:22

Η καδενα καλως η κακως ειναι κοινο προβλημα στους 1.4tsi οπως και η τρομπα νερου σε μας με τα 160hp....και εγω την εχω αλλαξει στα 118χιλ...και εγω ξενερωσα αλλα τι να κανεις...πλεον ειναι σχετικα φτηνη η αλλαγη της σε σχεση με παλιοτερα που ηθελες κοντα στο χιλιαρικο αλλα οχι αμελητεο κοστος(350-500ε με γραναζι μεταβλητου-150-200 χωρις).Αν και εφοσον ειναι να ανοιχτει η μηχανη ναι καλο θα ηταν να την αλλαξεις ωστε εστω να εχεις το κεφαλι σου ησυχο απο αυτο για τα επομενα 100-150 χιλ χιλιομετρα.Σιγουρα θα ειναι ταλαιπωρημενη.....Αν οντως εχει χασει συμπιεση ο κυλινδρος πρεπει να το ψαξεις...παρε και γνωμη απο αλλου και μην το αμελησεις διοτι μπορει απο τι μια στιγμη στην αλλη να βρεθεις να οδηγεις τρικυλινδρο....
Άβαταρ μέλους
greg.scirocco
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 27
Εγγραφη: 28 Απρ 2015, 11:15
Τοποθεσια: Αθηνα
Scirocco: Blue rising color,sportpack,RCD510,Revo stage 1,Interlagos 18' grey gloss,TMG diverter valve,TMG induction,FMIC,63.5' full exhaust,R8 coil pack by TMG

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό athankats » 29 Σεπ 2016, 21:49

Το προβλημα που αντιμετωπιζεις ειναι "κλασικο" ,απο τα στοιχεια που δινεις ...(δεν μας ειπες ακριβες τιμες συμπιεσης που μετρησαν) πρεπει να γινει αλλαγη στα σωθηκα του κινητηρα. Διαβασε εδω ολα τα ποστ , επειτα σιγουρεψου οτι ειχε γινει στο αυτοκινητο το Update 24s4 , επειρα παρα το οτι δεν εισαι ακομα στην εγγυηση επικοινωνησε με kosmocar το προβλημα ειναι πασιγνωστο και καποτε εκαναν γεναιες εκπτωσεις ....

Υπομονη viewtopic.php?f=25&t=2819&start=80
athankats
Rocco Enthousiast
Rocco Enthousiast
 
Δημοσ.: 376
Εγγραφη: 29 Οκτ 2009, 19:11

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Kostas Daidalos » 05 Οκτ 2016, 23:13

Παιδιά το πήγα και σε άλλο μάστορα. Ο τρίτος κύλινδρος έχει χαμηλή συμπίεση. Τιμή δεν μου είπε. Σήμερα του το άφησα να το κοιτάξει και μου είπε ότι με την καδένα έχει πηδήξει δόντι ή κάτι τέτοιο και θέλει συγχρονισμό η μηχανή. Είναι συνηθισμένο αυτό; Ανοίγει η μηχανή φαντάζομαι για να φτιάξει αυτό το θέμα. Φοβάμαι όμως ότι μόλις ανοιξει η μηχανή θα εμφανιστουν και άλλα.
Kostas Daidalos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 10
Εγγραφη: 28 Σεπ 2016, 23:38

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Eldric » 07 Οκτ 2016, 00:06

πάρε δάνειο
I don't always downshift but when i do it's next to a prius, so they can hear me hurt the environment..

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Eldric
Rocco Specialist
Rocco Specialist
 
Δημοσ.: 613
Εγγραφη: 14 Ιαν 2012, 23:24
Τοποθεσια: Πάτρα.
Scirocco: 1.4 230+hp sport πακέτο,dcc,RB,forge induction,TMG performance ,TMG BOV,H&R springs,ATS DTC 18'', R-look,R-Led,Saga stepper..

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Kostas Daidalos » 07 Οκτ 2016, 20:59

Mε καθησυχάζεις αδερφέ :dance: :clap: . Α κάτι συμπληρωματικό. Το αμάξι το πήρα μεταχειρισμένο. Όταν ήταν κρύο, δυσκολευόταν να πάρει μπρος. Σαν να έχει πεθαμένη μπαταρία. Παρά το γεγονός ότι ο τεχνικός σύμβουλος στη Carenta στα Κάτω Πατήσια ρώτησε τον πωλητή για ποιο λόγο το κάνει αυτό, οι μηχανικοί που το έψαξαν δεν βρήκαν κάτι γιατί απλά δεν έβγαλε κάτι το διαγνωστικό.
Το είπα στον μηχανικό που μου είδε το αμάξι και μου απάντησε ότι αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ήθελε συγχρονισμό η καδένα ή κάτι τέτοιο. Δηλαδή το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή, μάλλον ο τύπος που το πούλησε το γνώριζε και οι μηχανικοί δεν το βρήκαν.
Kostas Daidalos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 10
Εγγραφη: 28 Σεπ 2016, 23:38

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Kostas Daidalos » 11 Οκτ 2016, 21:42

Λοιπόν παιδιά κάνω μερικές διορθώσεις. Το EPC δεν μου έχει άναψει. Μόνο το Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων κανά δύο φορές και αυτό στιγμιαία. Σήμερα πήγα και στην Καρέντα. Σημειωτέον το ραντεβού μου κλείστηκε 12 ή 13 μέρες μετά το τηλέφωνό μου και ενώ τους είπα ότι έχω θέμα με τον κινητήρα. Τα δεδομένα όσο αφορά κυλίνδρους έχουν ως εξής: 1ος 14,5, 2ος 14,8, 3ος 8,8 και 4ος 14,5.
Επίσης, και παρά το γεγονός ότι πριν αγοράσω είχα πάει το αυτοκίνητο για έλεγχο στην Καρέντα στην Αθήνα δεν εντόπισαν ότι η αντλία υψηλής βενζίνης ή κάτι τέτοιο χάνει πίεση. Το αμάξι στο κρύο ζορίζεται να πάρει μπρος. Σαν να μην έχει μπαταρία. Ο τεχνικός σύμβουλος είχε ρωτήσει τον τύπο από τον οποίο πήρα το αμάξι γιατί το κάνει αλλα τελικά δεν βρήκαν κάτι. Αυτό που μου είπαν στην καρέντα των Χανίων ότι αυτό είναι λογικό γιατί λέει ο άλλος κάνει τεχνικό έλεγχο και όχι έλεγχο μηχανής και πράσινα άλογα. Δηλαδή έσκασα 60-70€ απλώς για να βάλουν τον εγκέφαλο στο διαγνωστικό. Κόστος 450€.
Στα της καταραμένης μηχανής μου είπαν ότι πρέπει να ανοίξει η μηχανή και να προσδιοριστούν τα ακριβή προβλήματα. Εκτιμώμενο κόστος 3.000+450=3.500€. Εντάξη ότι καταριέμαι την ώρα και την στιγμή που έμπλεξα με αυτή την απατεωνοεταιρία δεν χρειάζεται να το πω.
Το αμάξι το πήγα και σε άλλα συνεργεία. Μου είπαν ότι ο κύλινδρος δεν την παλεύει και θέλει άνοιγμα μηχανής. Σίγουρα σε ένα απλό συνεργείο το κόστος θα είναι αρκετά χαμηλότερο. Όλοι μου είπαν ότι σχεδόν σίγουρα η καδένα πάει για αλλαγή. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι ένα συνεργείο μου είπε ότι η βλάβη μπορεί να διορθωθεί μόνο με αντικατάσταση της καδένας με κόστος 500€. Δηλαδή είναι λογικό από την στιγμή που έχει πηδήξει δόντι και έχει χάσει τον συγχρονισμό, να έχει χαμηλή συμπίεση. Ποια είναι η γνώμη σας; Είναι δυνατόν να έχει τόσο χαμηλή συμπίεση στον συγκεκριμένο κύλινδρο λόγω απώλειας συγχρονισμού; Ευχαριστώ
Kostas Daidalos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 10
Εγγραφη: 28 Σεπ 2016, 23:38

Re: βλάβη στην εξαγωγή καυσαερίων

Δημοσίευσηαπό Kostas Daidalos » 25 Ιαν 2017, 19:30

Παιδιά μετά από καιρό και έχοντας ακούσει τις συνηθισμένες δικαιολογίες της αντιπροσωπίας, άνοιξε η μηχανή. Έχει σπάσει το πιστόνι, δηλαδή ένα διαχωριστικό ανάμεσα στα "δρομάκια" των ελατηρίων. Ευτυχώς κύλινδρος, μπιέλες κτλ δεν έχουν πάθει τίποτα. Ούτε η καδένα έχει πρόβλημα αλλα συμβουλή του είναι να αλλαχτεί λόγω των πάρα πολύ προβλημάτων που βγάζουν.
Ακούστε το ενδιαφέρον της υπόθεσης. Τα πιστόνια που δουλεύει στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και κοστίζουν η τετράδα 500€ ο αντιπρόσωπος έχει δώσει το τελευταίο μήνα σε όλη τη χώρα ακούστε 1000 τετράδες. Διανοούμαστε την έκταση του προβλήματος; Τα μαμά κοστίζουν μαζί με την έκπτωση κάπου 900. Μου είπε ότι τα συγκεκριμένα πιστόνια τα δουλεύουν και δεν τους έχει αναφερθεί πρόβλημα. Σε κανά μήνα θα υπάρχει νεότερη παραλαβή από τον αντιπρόσωπο.
Όσον αφορά τη δυσκολία κρύας εκκίνησης, μου είπε ότι οφειλόταν στη κακή συμπίεση του κυλίνδρου. Με δύο λόγια το αμάξι το αγόρασα με πρόβλημα στη μηχανή, το οποίο παρά το γεγονός ότι οι της καρέντα άκουσαν τον ήχο, δεν μπόρεσαν να το εντοπίσουν, διότι πολύ απλά ο υπολογιστής δεν έβγαλε ένδειξη σφάλματος.
Αύριο θα έχω το κοστολόγιο.
Kostas Daidalos
NewComer
NewComer
 
Δημοσ.: 10
Εγγραφη: 28 Σεπ 2016, 23:38

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στην Προβλήματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες