Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Θέματα τεχνικής φύσεως
  • Διαφημίσεις

Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό SCIROCCO123 » 14 Μαρ 2009, 02:41

ανοιγω το θεμα με αφορμη ενα ενδιαφερον αρθρο για τον κινητηρα του νεου γκολφ τσι 122... π βρηκα στο οτοτριτη...

συμφωνα με δυναμομετρηση του περιοδικου.. το αυτοκινητο βγαινει 141 αλογα.... :shock:

και τοτε ποιος ο λογος να δωσεις να πας για προγραμμα για μονο 20 ιππους διαφορα... απλα ενημερωτικα το λεω...


φανταζομαι οτι και για το 160.. η διαφορα στην ιπποδυναμη θα ειναι η ιδια......οποτε υπολογιστε ιπποδυναμη στροφαλου γυρω στους 180 ιππους...

160 και 122 ειναι στον τροχο.. ομως οι εταιριες κανονικα ανακοινωνουν ιπποδυναμη στροφαλου.....


για να μην κουρασω αλλο δειτε και το λινκ...: http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 820&admin=



EDIT! : με αρθρο παντα στο ιδιο περιοδικο...απο το σιτε δλδ...
το scirocco to 160... βγαζει 176 ιππους.... δυναμομετρημενο απο τ περιοδικο... :whistle:

οριστε λινκ


http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=72
SCIROCCO123
Διοργανωτής
Διοργανωτής
 
Δημοσ.: 2594
Εγγραφη: 03 Μαρ 2009, 23:45
Τοποθεσια: Kρητη
Scirocco: 1.4 TSi..

Re: TSI 122 HP

Δημοσίευσηαπό Sergio » 14 Μαρ 2009, 02:48

Επισης, στο evo νοεμβριου το 160αρι ειναι δυναμομετρημενο στα 180,6 ps!! και 25,4kg ροπης...
Για την ιστορια στο περιοδικο αυτο καταφεραν 0-100 σε 7,72 sec ...
Οποτε τιθεται και το θεμα γιατι καποιος να δωσει χρηματα για να παει στα 200ps, μηπως και αυτοι των βελτιωτικων οικων εννοoυν 220ps...?
Σιγουρα καποιος που γνωριζει καλυτερα περι δυναμομετρησεων και tsi θα μας διαφωτισει...
Sciroccing !!!

Εικόνα

Μods:
VW Racing Intake Kit
Turbo-back Ragazzon exhaust (resonated)
ΚW Variant 3
Brembo δισκοι (312mm) + Ferodo DS2000 + Σωληνακια υψηλης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2033
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό chrismk2 » 14 Μαρ 2009, 02:49

Στους 4Τ το 160αρι σταματησε τα οργανα του δυναμομετρου στα 157 στον τροχο!
ΕικόναΕικόνα

Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ
GOLF MK2 (Typ 19Ε) + SCIROCCO ΜΚ3 (Typ 13)
Άβαταρ μέλους
chrismk2
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 1125
Εγγραφη: 02 Μαρ 2009, 02:31

Re: TSI 122 HP

Δημοσίευσηαπό SCIROCCO123 » 14 Μαρ 2009, 02:53

Sergio έγραψε:Επισης, στο evo νοεμβριου το 160αρι ειναι δυναμομετρημενο στα 180,6 ps!! και 25,4kg ροπης...
Για την ιστορια στο περιοδικο αυτο καταφεραν 0-100 σε 7,72 sec ...
Οποτε τιθεται και το θεμα γιατι καποιος να δωσει χρηματα για να παει στα 200ps, μηπως και αυτοι των βελτιωτικων οικων εννοoυν 220ps...?
Σιγουρα καποιος που γνωριζει καλυτερα περι δυναμομετρησεων και tsi θα μας διαφωτισει...


ακριβως παιδια...

αυτο ηθελα να θιξω και εγω... οποτε μηπως πρεπει οποιος θελει να βαλει προγραμμα να το ξανασκεφτει.... γτ δινουν λιγοτερα απο οσα φαινεται να υποσχονται τελικα ;)

παντως δν μας πειραζει καθολου αν το scirocco μας εχει καλυτερες επιδοσεις πρακτικα απο τι θεωρητικα 8-) 8-)
SCIROCCO123
Διοργανωτής
Διοργανωτής
 
Δημοσ.: 2594
Εγγραφη: 03 Μαρ 2009, 23:45
Τοποθεσια: Kρητη
Scirocco: 1.4 TSi..

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό Sergio » 14 Μαρ 2009, 02:53

chrismk2 έγραψε:Στους 4Τ το 160αρι σταματησε τα οργανα του δυναμομετρου στα 157 στον τροχο!



Η δυναμομετρηση στον τροχο δινει μικροτερα αποτελεσματα (οσον αφορα την ιπποδυναμη) σε σχεση με την δυναμομετρηση στον στροφαλο? Δεν το γνωριζω καλα, γιαυτο ρωταω...
Sciroccing !!!

Εικόνα

Μods:
VW Racing Intake Kit
Turbo-back Ragazzon exhaust (resonated)
ΚW Variant 3
Brembo δισκοι (312mm) + Ferodo DS2000 + Σωληνακια υψηλης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2033
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό SCIROCCO123 » 14 Μαρ 2009, 02:57

ναι...

παντα στον τροχο υπαρχει διαφορα προς τα κατω... λογω τριβων κτλ κτλ.....

νμζ γυρω στο 10 τις εκατο.. διορθωστε με....

και ολη αυτη η ιστορια γινεται γτ στη γερμανια η φορολογια παει αναλογα με τους ιππους.. και δν εχει σχεση με την απεριγραπτη ελληνικο φορολογια με βαση τα κυβικα... :evil: :doh:
SCIROCCO123
Διοργανωτής
Διοργανωτής
 
Δημοσ.: 2594
Εγγραφη: 03 Μαρ 2009, 23:45
Τοποθεσια: Kρητη
Scirocco: 1.4 TSi..

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό Sergio » 14 Μαρ 2009, 03:06

SCIROCCO123 έγραψε:ναι...

παντα στον τροχο υπαρχει διαφορα προς τα κατω... λογω τριβων κτλ κτλ.....

νμζ γυρω στο 10 τις εκατο.. διορθωστε με....

και ολη αυτη η ιστορια γινεται γτ στη γερμανια η φορολογια παει αναλογα με τους ιππους.. και δν εχει σχεση με την απεριγραπτη ελληνικο φορολογια με βαση τα κυβικα... :evil: :doh:



Οποτε εμας μαλλον μας ενδιαφερει περισσοτερο η δυναμομετρηση στον τροχο...
Ολα αυτα βεβαια αριθμοι ειναι, περισσοτεη σημασια εχει η αισθηση που αποκομιζουμε! :D
Δεν νομιζω κανεις απο μας σε καθε του βολτα να ειναι με ενα χρονομετρο στο χερι! :P :lol: εκτος αν ειμαστε σε συθηκες πιστας...
Sciroccing !!!

Εικόνα

Μods:
VW Racing Intake Kit
Turbo-back Ragazzon exhaust (resonated)
ΚW Variant 3
Brembo δισκοι (312mm) + Ferodo DS2000 + Σωληνακια υψηλης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2033
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό chrismk2 » 14 Μαρ 2009, 03:09

Η αποδοση (καμπυλη ιπποδυναμης και καμπυλη ροπης) στον τροχο ειναι μικροτερη λογω απωλειων του συστηματος μεταδοσης κινησης (συστημα συμπλεκτη , κιβωτιο ταχυτητων , διαφορικο , ημιαξονια , μπιλιοφοροι).
Το 10% δεν ειναι σταθερο ποσοστο και εξαρταται απο πολλους παραγοντες (θεση κινητηρα-κιβωτιου-διαφορικου , τυπος μεταδοσης , μηκος ημιαξονιων , υλικα κατασκευης ολων των εξαρτηματων του συστηματος μεταδοσης).

Αυτο που τελικα πρεπει να μας ενδιαφερει ειναι η αποδοση στον τροχο γιατι αυτη στην ουσια ειναι υπευθυνη για τις επιδοσεις του οχηματος μας.Αυτη ειναι που εκμεταλευομαστε. Η αντιστοιχη στο στροφαλο περιεχει και τις απωλειες οι οποιες δεν προσφερουν τιποτα (απλα "κλεβουν" απο αυτα που νομιζουμε οτι εχουμε).
Τελευταία επεξεργασία απο chrismk2 την 14 Μαρ 2009, 03:12, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
ΕικόναΕικόνα

Χ Ρ Η Σ Τ Ο Σ
GOLF MK2 (Typ 19Ε) + SCIROCCO ΜΚ3 (Typ 13)
Άβαταρ μέλους
chrismk2
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 1125
Εγγραφη: 02 Μαρ 2009, 02:31

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό SCIROCCO123 » 14 Μαρ 2009, 03:10

Sergio έγραψε:
SCIROCCO123 έγραψε:ναι...

παντα στον τροχο υπαρχει διαφορα προς τα κατω... λογω τριβων κτλ κτλ.....

νμζ γυρω στο 10 τις εκατο.. διορθωστε με....

και ολη αυτη η ιστορια γινεται γτ στη γερμανια η φορολογια παει αναλογα με τους ιππους.. και δν εχει σχεση με την απεριγραπτη ελληνικο φορολογια με βαση τα κυβικα... :evil: :doh:



Οποτε εμας μαλλον μας ενδιαφερει περισσοτερο η δυναμομετρηση στον τροχο...
Ολα αυτα βεβαια αριθμοι ειναι, περισσοτεη σημασια εχει η αισθηση που αποκομιζουμε!
Δεν νομιζω κανεις απο μας σε καθε του βολτα να ειναι με ενα χρονομετρο στο χερι! :P :lol: εκτος αν ειμαστε σε συθηκες πιστας...



εννοειται φιλε sergio...

απλα το αναφερω για να ξερουμε που βρισκομαστε...

και νομιζω οτι οι περισσοτερες εταιριες ανακοινωνουν ιππους σε στροφαλο.. οποτε βοηθαει και στην συγκριση το παραπανω γεγονος ;)
SCIROCCO123
Διοργανωτής
Διοργανωτής
 
Δημοσ.: 2594
Εγγραφη: 03 Μαρ 2009, 23:45
Τοποθεσια: Kρητη
Scirocco: 1.4 TSi..

Re: Πραγματικη Ιπποδυναμη tsi 122 & 160 ....!!!! !!! τσεκαρετε !

Δημοσίευσηαπό Sergio » 14 Μαρ 2009, 03:25

SCIROCCO123 έγραψε:
Sergio έγραψε:
SCIROCCO123 έγραψε:ναι...

παντα στον τροχο υπαρχει διαφορα προς τα κατω... λογω τριβων κτλ κτλ.....

νμζ γυρω στο 10 τις εκατο.. διορθωστε με....

και ολη αυτη η ιστορια γινεται γτ στη γερμανια η φορολογια παει αναλογα με τους ιππους.. και δν εχει σχεση με την απεριγραπτη ελληνικο φορολογια με βαση τα κυβικα... :evil: :doh:



Οποτε εμας μαλλον μας ενδιαφερει περισσοτερο η δυναμομετρηση στον τροχο...
Ολα αυτα βεβαια αριθμοι ειναι, περισσοτεη σημασια εχει η αισθηση που αποκομιζουμε!
Δεν νομιζω κανεις απο μας σε καθε του βολτα να ειναι με ενα χρονομετρο στο χερι! :P :lol: εκτος αν ειμαστε σε συθηκες πιστας...



εννοειται φιλε sergio...

απλα το αναφερω για να ξερουμε που βρισκομαστε...

και νομιζω οτι οι περισσοτερες εταιριες ανακοινωνουν ιππους σε στροφαλο.. οποτε βοηθαει και στην συγκριση το παραπανω γεγονος ;)



Ετσι πρεπει, λιγες εγκυκλοπαιδικες γνωσεις!
Μαυτα και μαυτα, μπηκα σε σκεψεις, γιατι σκεφτομουν σε κανα 2-3 χρονια να εκανα την αναβαθμιση της mtm ή καποιου αλλου οικου...βλεπουμε...
Sciroccing !!!

Εικόνα

Μods:
VW Racing Intake Kit
Turbo-back Ragazzon exhaust (resonated)
ΚW Variant 3
Brembo δισκοι (312mm) + Ferodo DS2000 + Σωληνακια υψηλης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Sergio
Rocco Master!
Rocco Master!
 
Δημοσ.: 2033
Εγγραφη: 08 Μαρ 2009, 14:56
Τοποθεσια: Θεσσαλονικη - Σερρες / Karlsruhe, Γερμανια
Scirocco: White Candy 1.4 TSI 160ps με 18" Interlagos και Donington για χιονολαστιχα/πιστα, Bi-Xenon, Rcd510 Dynaudio, Park Pilot, Πακετο φωτισμου PLA

Επόμενο

Επιστροφή στην Τεχνικά Θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες