Δευτερη γενια – MKII

Δευτερη γενια – MKII

Το Scirocco ήταν ήδη το 1976 πολύ επιτυχημένο εμπορικά και η VW ξεκίνησε από τότε να σκέφτεται πως θα βελτιώσει το μοντέλο της. Τα σχέδια άρχισαν να εξελίσσονται κάτω από τον εσωτερικό κωδικό Τype-53b, ενώ η βασικοί στόχοι που τέθηκαν ήταν ένα ακόμα πιο αεροδυναμικό σχήμα και περισσότεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Όμως ο σχεδιαστής του MkI Giugiaro με την Ital Design, παρουσίασε ένα δικό του σχέδιο για το MKII, βασιζόμενος στις αρετές του πρωτότυπου scirocco και εξελίσσοντας τες για το scirocco της δεκαετίας του ’80.

Το σχέδιο υιοθετήθηκε από την VW και άρχισε η παραγωγή του πρωτοτύπου από την ομάδα του Μr. Sch_fer. To ΜΚΙΙ παρουσιάστηκε το 1981 (1982 model year), παραμένοντας πιστό στις αρχικές προδιαγραφές του MkI έχοντας όμως πιο φαρδύ και μακρύ αμάξωμα, με περισσότερο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών και μεγαλύτερο κατά 20% χώρο αποσκευών. Η αεροδυναμική εξέλιξη ήταν τεράστια καθώς με την εκτεταμένη χρήση της αεροδυναμικής σήραγγας στις δοκιμές εξέλιξης, ο συντελεστής Cd έπεσε από το 0,42 του MKI στο 0.38, τιμή αξιοθαύμαστη για την εποχή.

Τα Scirocco αμερικάνικων προδιαγραφών του ’82 αρκέστηκαν στους κινητήρες των 1717cc και των 74 ίππων του MKI, μέχρι το 1983 όπου εφοδιάστηκαν με έναν κινητήρα 1781cc και 90 ίππων, κιβώτιο με πιο κλειστές σχέσεις, ενώ για πρώτη φορά υπήρχε διαθέσιμη η επιλογή δερμάτινου σαλονιού. Επίσης το μικρό μπροστινό σπόιλερ, των αρχικών μοντέλων αντικαταστάθηκε το 1984 από ένα μεγάλο σπόιλερ που κάλυπτε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Όπως ήταν φυσικό το MKII επηρεάστηκε από το golf της εποχής και η εξέλιξη στους κινητήρες της VW, πέρασε και σε αυτό. Έτσι ενώ αρχικά εφοδιάζονταν με τον γνωστό από την πρώτη γενιά κινητήρα των 1600cc και 75 ίππων, το ’84 παρουσιάστηκε με 1780cc, παραμένοντας στις 8βαλβίδες και παράγοντας 90ίππους και 140Nm ροπής. Το μοντέλο GT απέδιδε 95ιππους, αλλά το γρηγορότερο μοντέλο της 2ης γενιάς ήταν το GTX με κινητήρα από το golf MkII 1800κυβικών KE-Jetronic, fuel injection με 16V κεφαλή και 138 ίππους, χαρίζοντας του επιδόσεις της τάξης των 8δευτερολέπτων για το 0-100, χάρις και το καινούργιο 5 speed close-ratio κιβώτιο ταχυτήτων. Αξιοπρόσεκτη είναι η τοποθέτηση δίσκων και στους τέσσερις τροχούς, καθώς και η τοποθέτηση καθισμάτων της Recaro στο εσωτερικό.

Το 1991 η εξέλιξη του scirocco III είχε ξεκινήσει έχοντας αποφασιστεί ή τοποθέτηση VR6 κινητήρα στην κορυφαία έκδοση. Το μοντέλο που τελικά παρουσιάστηκε, αν και στα πρώτα στάδια εξέλιξης ήταν το scirocco ΜκΙΙΙ, ονομάστηκε Corrado, καθώς αποφασίστηκε ότι ήταν ένα διαφορετικό μοντέλο, πιο βαρύ και αρκετά πιο ακριβό άρα και μακριά από την εικόνα του πολύ προσιτού και ικανού σπορ κουπέ αυτοκινήτου.

Βίντεο:

Κείμενο: attractive_gangster


Σχετικά Θέματα:


bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark bookmark